Naar boven

Verzendinformatie

Voor alle producten in de webshop geldt: vandaag voor 21.00u besteld, morgen gratis thuis bezorgd. Haal je liever je bestelling op wanneer het jou uitkomt? Dan sturen we je bestelling naar een PostNL Servicepunt bij jou in de buurt.

Bezorging en kosten

Verzendoptie Verwachte bezorging Kosten 
Bezorgen Voor 21.00u besteld, morgen in huis  Gratis
PostNL ophaalpunt Voor 21.00u besteld, de volgende werkdag na 12.00u Gratis

Levertijd

Voor 21.00u besteld op:       Verwachte bezorging op:    
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag tot en met m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (met uitzondering van zondag). Wil je dit niet? Kies dan voor de optie PostNL ophaalpunt.

Track&Trace

Bij elke bezorging ontvang je een uniek bestellingnummer. Met dit nummer en postcode van het verzendadres kun je je bestelling volgen via de volgende link.

PostNL ophaalpunt

Kies zelf waar en wanneer je je pakket wilt ophalen. Dit kun je doen op 1 van de 2.600 PostNL Servicepunten bij jou in de buurt. Tijdens het bestellen kun je zelf het servicepunt selecteren dat voor jou het handigst is. PostNL levert daar dan jouw bestelling af zodat je het kunt komen ophalen wanneer het jou uitkomt.

Net voor en nadat je pakket geleverd is op de gekozen service punt, ontvang je hier per sms en e-mail  bericht van. Je hebt dan drie weken de tijd om je pakket op het servicepunt op te halen, daarna gaat het retour naar Telfort.

Vergeet niet je legitimatiebewijs en (een kopie van) het afhaalbericht mee te nemen wanneer je je pakket ophaalt.

 

 

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je kunt de bestelling binnen 2 werkdagen verwachten. Is je bestelling niet op tijd binnen? Neem dan contact op met Ceva Logistics (telefoonnummer: 070-301 38 36, op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur). Houd je bestellingnummer bij de hand. Je vindt het bestellingsnummer in de bevestiging e-mail van de aankoop of op de factuur.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Bij elke bestelling ontvang je een uniek bestellingnummer. Met dit nummer en postcode van het verzendadres kun je je bestelling volgen via de volgende link [link toevoegen].

Op welke manier wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL. Ben je op het moment van bezorgen niet thuis? Dan laat de postbode een briefje achter in de brievenbus. Het pakketje wordt dan bij de buren geleverd of er volgt een nieuwe afleverpoging op de eerstvolgende werkdag.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Ja, dat kan. Kies bij het invoeren van je verzend gegevens voor 'Mijn verzendadres is anders dan bovenstaand adres'. Hier kun je het gewenste adres invullen.

Wat moet ik meenemen om mijn bestelling bij het PostNL Servicepunt op te halen?

PostNL stuurt per e-mail een afhaalbericht zodra jouw bestelling wordt afgeleverd bij het PostNL Servicepunt. In het afhaalbericht staat een afhaalcode vermeld. Neem (een kopie van) het afhaalbericht en je legitimatiebewijs mee als je de bestelling komt halen.